.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جانبازی که در کپر زندگی می‌کند‬

لینک ارسالی_احمد یوسف زاده - آزاده ۸ سال اسارت - آقای رئیس جمهور آزادگان میهن ٰ دیروز پس از ۲۱ سال دوباره در مقابل دفتر شما مزه کابل و باتوم را چشیدند! اینبار اما نه از دست بعثی‌ها بلکه ...
به گزارش سایت خبری تحلیلی هلیل، حقی که آزادگان در سالگرد ورودشان مقابل نهاد ریاست جمهوری فریاد زدند و باتوم تحویل گرفتند حق این آزاده کپر نشین کهنوجی هم بود.

آقای رئیس جمهورمیدانید باتوم با زبان روزه چه طعمی دارد؟!

احمد یوسف زاده - آزاده ۸ سال اسارت - آقای رئیس جمهور آزادگان میهن ٰ دیروز پس از ۲۱ سال دوباره در مقابل دفتر شما مزه کابل و باتوم را چشیدند .!! اینبار اما نه از دست بعثی‌ها بلکه از نیروهای گارد شما.

هرگز باور نمی کردیم اینقدر زود از چشم دولت مدعی مهرورزی افتاده باشیم.

آقای احمدی نژاد ! دیروز در مقابل دفتر شما رضا خدایاری دوباره از ناحیه سر مضروب شد .او پیش از این هم از این کتک ها خورده بود. اردوگاه رمادی آسایشگاه ۷. آنروز گروهبان علی بعثی ضربه ای به صورتش کوبید که در جا از هوش رفت . دیروز نمی دانم وقتی برای حق پایمال شده اش به امید یاری شما به پاستور آمده بود کدام کماندوی سنگدل احمدی مقدم یا نژاد با باتوم رسالت گروهبان علی را کامل کرد.

آقای رییس جمهور! رضا خدایاری پروفسور مولانا نیست . هوشنگ امیر احمدی نیست . ارغوان رضایی هم نیست . بقایی و مشایی و ملک زاده هم نیست که عزیز درگاه شما باشد. رضا خدایاری آزاده کم سوادی است که وقتی در جریان اعتصاب غذای کمپ ۷ سال ۶۳همه داشتند از تشنگی هلاک می شدند او سپر بلا شد و دور از چشم بعثی ها کام تشنه همه را سیراب کرد. تا سقای اردوگاه لقب بگیرد.

او الان در سایپا یا منطقه آزاد قشم یا شرکت سمگا هیچ پستی ندارد . او فقط خادم امامزاده علی عباس کاشان است و با حقوق اندک بازنشستگی اش روزگار می گذراند.

آقای احمدی نژاد ! رضا خدایاری از کاشان نیامده بود که مقابل نهاد ریاست جمهوری شعار ساختار شکنانه بدهد و اغتشاش کند. نیامده بود از سیاست های اقتصادی شما انتقاد کند . نیامده بود دولت کریمه ! شما را تضعیف کند. او آمده بود حقش را مطالبه کند . حقی که به امضای ۲۷۰ نماینده مجلس و همه اعضای شورای نگهبان رسیده است . حقی که ۲۱ سال از زمان تادیه آن گذشته است .

آقای رییس جمهور! چگونه است که شما برای کودکی در پایتخت بولیوی دل می سوزانید و آرزو می کنید کاش می توانستید توقف کنید و یکساعت برایش اشک بریزید

اما وقتی ۷۰۰ آزاده رنج کشیده ۷ ساعت با دهان روزه زیر تیغ آفتاب در چند متری میز شما حقشان را فریاد می زنند حس مهربانی شما گل نمی کند !.

چگونه است صدا و سیما از مردم معترض لندن دفاع می کند اما قهرمانان وطن خودش را از چند خط حمایت خبری محروم می کند !

اطرافیان شما آیا چه فکر می کنند ؟ گمان می کنند قهرمانان اردوگاه های موصل و رمادی و تکریت با این دمسردی ها از آرمان های امام و رهبرشان دست می کشند ؟ هیهات.

آقای رییس جمهور ! برای مردم ونزوئلا خانه می سازید خدا قبول کند اما یادتان باشد در شهرستان محروم کهنوج هنوز آزاده ای هست که در کپر زندگی می کند.

حقی که آزادگان در سالگرد ورودشان مقابل نهاد ریاست جمهوری فریاد زدند و باتوم تحویل گرفتند حق این آزاده کپر نشین کهنوجی هم بود .

حق آنها را پس بدهید تا دوباره در مقابل دفتر رییس جمهور نگویند:
« بشکنه این دست . نمک نداره !! »


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.14 seconds.